Kriterier

Æresmedlem

1. Til æresmedlem kan udnævnes den, der har ydet en ekstraordinær stor indsats til meget betydelig og varig gavn for Boldklubben Fremad Amager

Guldnål

Tildeling af klubbens guldnål kan finde sted, når vedkommende kandidat, der i forvejen skal være medlem af klubben, og indehaver af sølvnålen, har været:

1. Formand i 7 år.
  2. Medlem af bestyrelsen i 12 år.
  3. Medlem af stående udvalg o.l. i 12 år.
  4. Træner i klubben i 12 år.
  5. Eller på anden måde har ydet en meget betydelig indsats for klubben, der kan sidestilles hermed.

Sølvnål

Tildeling af klubbens sølvnål kan finde sted, når vedkommende kandidat har været:

1. Formand i 5 år.
  2. Medlem af bestyrelsen i 7 år.
  3. Chef for ungdomsafdelingen i 7 år.
  4. Medlem af stående udvalg i 7 år.
  5. Udtaget til deltagelse i 200 1.holdskampe.
  6. Eller på anden måde har ydet en betydelig indsats for klubben, der kan sidestilles hermed.

Fortjenestesnål

Tildeling af klubbens fortjenestesnål kan finde sted, når vedkommende kandidat har været:

1. Har ydet en frivillig indsats på stadion i forbindelse med 1.holdets kampe
  2. Andet frivilligt arbejde
  3. Arbejde i klubhuset
  4. eller lignende praktiske eller sportsligt orienterede opgaver for klubben i en længere periode.

Årsnåle

Medlemmer tildeles en årsnål, når de har været aktive eller passive medlemmer af klubben i sammenlagt:

• 25 år og 50 år.